top of page

פרו למטייל העצמאי, 12 יום


פרו נחשבת ליעד המשלב בתוכו את כל מה שמחפש מטייל ביבשת דרום אמריקה – שרידי תרבות האינקה, קהילות מקומיות דוברות ק'צואה, שווקים צבעוניים ויערות הגשם של אגן האמזונס. בטיול זה תגיעו אל מושבות התוכים של יער הגשם, העיר האבודה במאצ'ו פיצ'ו, סגנון הבנייה המיוחד של קוסקו, נופי האנדים המושלגים והאיים הצפים של אגם טיטיקקה. כולל פסטיבל השמש בקוזקו. הטיול יודרך על ידי מדריכים מקומיים דוברי אנגלית.

יום 1: ת"א – אירופה – לימה טיסה מנתב"ג ליעד באירופה. המשך טיסה ללימה. נחיתה בלימה בשעות הערב; העברה לבית המלון.

יום 2: לימה – פוארטו מלדונדו – לגונת סנדובל טיסה מלימה לפוארטו מלדונדו. לאחר נחיתה העברה משדה התעופה לנמל בנהר המדרה דיוס משם נשוט על סירת נהר מיוחדת לאזור לגונת SANDOVAL ואל הלודג'. ארוחת צהרים ולאחריה מנוחה. אחר הצהרים סיור הליכה ביער הגשם עם מדריך מיוחד על מנת לאתר צמחים ובעלי חיים המיוחדים לאגן האמזונס. בחלק המערבי של האגם גדלים על המים דקלים המיוחדים ליער הגשם אגן האמזונס ומשמשים גם בית גידול ללהקות תוכי מקאו אדומי מקור. לקראת שקיעה חזרה ללודג'. ארוחת ערב ולינה בלודג'.

יום 3: לגונת סנדובל לפני זריחה יציאה אל הלגונה על מנת לחזות בזריחה. בשעות אלו גם פעילות לוטרות נהר ענקיות המיוחדות לחלק זה של האמזונס. חזרה ללודג' לארוחת בוקר ואחר כך סיור רגלי ביער הגשם הבתולי על מנת לראות מקרוב את צמחי היער, דקלי האגוז הברזילאי. לאחר ארוחת צהרים זמן למנוחה ואחר הצהרים יציאה עם הקטמרן לחלק המזרחי של האגם שם ניתן לראות חמישה מינים שונים של קופים. לאחר ארוחת ערב סיור לילי מיוחד לאיתור תנינים וחיות ליליות. ארוחת ערב ולינה בלודג'.

יום 4: פוארטו מלדונדו – קוסקו לאחר ארוחת בוקר סיור אחרון בחלק המערבי של הלגונה ולאחריו שיט חזרה לפוארטו מלדונדו. טיסה לקוזקו לאחר נחיתה העברה למלון. אחר הצהרים חופשי למנוחה והתאקלמות לגובה. לינה בקוזקו.

יום 5: קוזקו וסביבותיה סדר היום יקבע לפי התאקלמות חברי הקבוצה לגובה. סיור מודרך בעיר קוזקו המשלבת סיגנון בנייה מתקופת האינקה וסגנון בנייה קולוניאלי. ביקור בפלזה דה ארמס, הקתדרלה, אתרים מתקופת האינקה בתוך קוסקו ומחוצה לה כולל את מקדש סקסקווימאן. בערב נצא לארוחת ערב עם מופע פולקלור של מוסיקה מהרי האנדים. לינה בקוסקו.

יום 6: העמק הקדוש ופיסאק ביקור בשוק של הכפר פיסאק – אחד השווקים הצבעוניים והמעניינים ביותר של דרום אמריקה. ארוחת צהרים ולאחריה נסיעה ל"עמק הקדוש" ולעיירה OLLANTAYTAMBO המוקפת בשרידי ישוב אינקה ומשם תצפית נפלאה על כל העמק. ארוחת ערב ולינה בחווה קולוניאלית.

יום 7: מאצ'ו פיצ'ו העברה לתחנת הרכבת ונסיעה במסלול המתפתל בין ההרים אל מרגלות האתר הארכיאולוגי במאצ'ו פיצ'ו. נעפיל בדרך המתפתלת בנוף טרופי אל שרידי העיר המסתורית שהייתה חבויה במשך מאות שנים מתחת למעטה היער הטרופי. נצא לסיור מודרך באחד מהאתרים הארכיאולוגיים המרשימים והמעניינים ביותר של תרבות האינקה כשברקע נוף הרי האנדים המרשים ואפיק נהר האורובמבה. אחר הצהרים חזרה ברכבת לקוסקו. לינה בקוסקו.

יום 8: קוסקו – פונו נסיעה באוטובוס או רכבת לפונו (תלוי בימי השבוע). הנסיעה אורכת כשמונה שעות ועוברת ברמה הגבוהה של ה- ALTI PLANO. אחר הצהרים חופשי בפונו. לינה במלון בפונו.

יום 9: אגם טיטיקקה נצא לשיט באגם טיטיקקה בגובה של 4000 מטר מעל לפני הים. נבקר באיים הצפים העשויים מצמח הגומא המקומי. על גבי האיים מתגוררות קהילות מקומיות שלמדו לנצל את הצמח המקומי לבניית האיים ובתיהם. ביקור באי טקילה הנקרא גם "אי הגברים הסורגים" היות וגברי האי ידועים ביכולת הסריגה והאריגה שלהם. לאחר ארוחת צהרים שיט חזרה לפונו. לינה בפונו.

יום 10: פונו – לימה העברה לשדה התעופה לטיסה ללימה. בדרך ביקור באתרים CHULPAS ו- SILUSTANI. טיסה מחוליאקה ללימה. נחיתה בלימה והעברה למלון. לינה בלימה.

יום 11: לימה סיור בלימה הכולל את האתרים המרכזיים בעיר; מרכז העיר המייצג את האופי הקולוניאלי של העיר – הכיכר המרכזית, הקתדרלה, ארמון הממשלה והרחובות הישנים. המשך לשכונות מודרניות של העיר ולחוף הים. ארוחת צהרים במסעדה פרואנית טיפוסית והמשך לביקור במוזיאון הארכיאולוגי של פרו. לקראת ערב העברה לשדה התעופה לטיסה לאירופה.

יום 12: אירופה – ת"א לאחר נחיתה באחד מיעדי אירופה המשך טיסה לישראל.

יתכנו שינויים קלים בהתאם ללוח הטיסות הבינלאומיות

מחירים בהתאם רמת מלונות מבוקשת

טיולים נוספים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page