top of page

סרי לנקה למטייל העצמאי, 13 יום



טיול ונופש באי סרי לנקה הכולל כמה מהאתרים המוכרים של האי וגם כמה חלקים לא מתויירים. בין היתר מבקרים בצוק ארמון בסיגיריה, מקדשי המערות בדמבולה, מקדש השן בקנדי, החופים המערביים ועוד. נסיעה ברכבת מקנדי לנווארה אליה בנוף מטעי התה. הלינה היא בכמה מבתי המלון הטובים והמיוחדים ביותר באי

המסלול

יום 1: ת"א – עמאן – קולומבו טיסת ערב לעמאן והמשך בטיסת לילה לקולומבו.

יום 2: נגומבו נחיתה בקולומבו מוקדם בבוקר; נסיעה למלון באזור נגומבו למנוחה וארוחת בוקר; יציאה לשיט בתעלות ובלגונות של אזור נגומבו; דרך השטי תוכלו לראות את חיי המקומיים וכפרי הדייגים החיים לצד התעלות ואלפי דלקי קוקוס ולצד האוקיינוס ההודי; המשך סיור בנגומבו; ארוחת ערב ולינה במלון Royal Oceanic.

יום 3: פולונרואה ודמבולה נסיעה אל מרכז האי. הדרך חולפת על פני כפרים, שדות אורז ויערות טרופיים. לקראת הצהרים ביקור בפולונרואה – הבירה הסינהלית שנבנתה במאות 11-12 לספירה. זהו אתר ארכיאולוגי מרשים המכיל מקדשים בודהיסטים, סטופות, ארמונות ועוד. גולת הכותרת של המקום הן דמויות ענק של בודהה שנחצבו מתוך קיר סלע ענק. לעתים רואים עולי רגל המגיעים להתפלל במקום; המשך אל דמבולה – מקדש בודהיסטי ומרכז עליה לרגל. במקום מספר מערות ובתוכן עשרות דמויות של הבודהה לצד ציורי פרסקו צבעוניים ומיוחדים. ארוחת ערב ולינה במלון Heritance Kandalama. מלון בוטיק מיוחד המשולב בטבע בצורה מקורית.

יום 4: סיגיריה וספארי פילים עם בוקר ביקור בסיגיריה – צוק מונוליט המתנשא לגובה של 200 מטר. על גבי הצוק נבנה מבצר וארמון במהלך המאה החמישית לספירה על ידי המלך קשייפה. מדרגות מובילות לגומחה מיוחדת בצוק שם צוירו נימפות חצי עירומות; בקצה הצוק בריכות ונווף מרהיב. נסיעה חזרה למלון למנוחה ואחר הצהרים יציאה לספארי רכוב על גבי פיל; ארוחת ערב ולינה במלון Heritance Kandalama.

יום 5: פינוואלה וקנדי נסיעה בנוף טרופי של יערות ושדות אורז דרומה אל אזור קנדי. ביקור בפינוואלה – מרכז גידול פילים; לקראת צהרים מובלים אל הנהר כ 80 פילים; מחזרה מרהיב של 80 פילים הרוחצים בנהר; המשך לעיר קנדי – הבירה אחרונה של השושלת הסינהלית ומרכז תרבות סינהלית. ביקור בבזאר של העיר. לצד האגם של קנדי נמצא גם מקדש השן – אחד המקדשים והמרכזים הדתיים החשובים בעולם הבודהיסטי היות וכאן נמצאת אחת משיניו של הבודהה. ביקור במקדש השן בשעת הפוג'ה – הטקס היומי בו עולי רגל מגיעים להניח מנחות; ארוחת ערב ולינה במלון Earls Regency.

יום 6: לנקה טילקה ונסיעה ברכבת לנווארה אליה עם בוקר נסיעה אל לנקה טילקה – מקדש בודהיסטי עתיק ומיוחד שנבנה על צוק גרניט ומשקיף על נוף מרהיב של שדות אורז ויערות טרופיים; נסיעה לתחנת רכבת סמוכה לקנדי ויציאה למסע רכבת קסום של כמה שעות; המסילה מתפתלת לצד הרים, מפלי מים, יערות ומטעי תה עד לגובה של כ 2000 מטר. (הנסיעה היא בקרון מיוחד של מחלקה ראשונה עם חלונות גדולים); אחר הצהרים הגעה לאזור נווארה אליה – בתקופה הקולוניאלית שימשה שעיירת קיט לאנגלים ומרכז לגדול תה. ארוחת ערב ולינה במלון Grand Hotel.

יום 7: ספארי בשמורת יאלא נסיעה דרומה בנוף מרהיב של הרים ומטעי תה. ביקור במפלי ראוונה ואחר כך נסיעה אל שמורת יאלא שנמצאת בדרום האי וגובלת באוקיינוס ההודי (השמורה נפגעה בזמן הצונאמי של 2004). אחר הצהרים יציאה לספארי בשמורה המכילה פילים, נמרים, טווסים, צפורים ממינים רבים, צבאים ועוד. ארוחת ערב ולינה בלודג' Elephant Reach.

יום 8: החוף הדרומי – גול נסיעה לאורך החוף הדרומי של האי. לקראת צהרים כניסה למלון Lighthouse סמוך לעיר Galle; זהו מלון בוטיק מיוחד הצופה על האוקיינוס ההודי. אחר הצהרים חופשי להינות מהמלון ומחוף הים או לצאת לסיור בעיר גול; ארוחת ערב ולינה במלון .

יום 9: העיר גול והחוף המערבי ביקור בעיר גול העתיקה שיש האומרים היתה העיר תרשיש המקראית. העיר העתיקה מכילה מבנים וחומות מהתקופה הפורטוגזית וגם מהתקופה ההולנדית של סרי לנקה. חומות העיר נושקות לים ובמתחם העיר העתיקה נמצא גם מסגד מיוחד ומרשים. המשך נסיעה לאורך החוף המערבי של האי; ביקור בסדנה מיוחדת שם מייצרים מסכות פולחן מיוחדות לחלק הזה של האי. המשך אל קוסגודה שם תבקרו באתר לשימור והדגרה של צבי ים – המתנדבים אוספים כל ערב ביצים של צבי ים, מדגירים אותן ומשחררים את צבי הים הקטנים חזרה לאוקיינוס ההודי – כחלק מפרויקט שימור עולמי של צבי ים; נסיעה אל מלון בוטיק קטן ומעוצב היושב על צוק ומשקיף על הים –

יום 10: שיט על נהר הבלפיטיה יום חופשי להנות מהמלון, הבריכה, טפולי ספא, הים ועוד. אחר הצהרים נסיעה דרומה ויציאה לשיט על נהר הבלפיטיה. על גדות הנהר כפרים קטנים, יערות טרופיים, לגונות ועוד. במהלך השיט תוכלו לצפות בצפורים רבות, לטאות כוח, יערות מנגרובים ועוד. ארוחת ערב ולינה במלון.

יום 11: יום חופשי יום חופשי במלון; ארוחת ערב ולינה במלון.

יום 12: בנטוטה – קולומבו נסיעה מאזור בנטוטה אל העיר קולומבו; זמן לקניות בעיר קולומבו; ארוחת ערב ולינה במלון Cinnamon Grand Colombo.

יום 13: קולומבו – עמאן – תל אביב לקראת שחר העברה לשדה התעופה לטיסה לעמאן; המשך טיסה לתל אביב

מחירים

מחיר בהתאם לרמת מלונות מבוקשת, אורך הטיול ומחלקות זמינות על הטיסות

אנא צרו קשר

תנאים כלליים

המחיר כולל: לינה בבתי מלון המצוינים בתכנית או דומים להם כלכלה: 2 ארוחות ליום תחבורה: רכב תיירים נוח וממוזג לכל הסיורים והעברות + נהג-מדריך דובר אנגלית. סיורים וביקורים לפי המצוין בתכנית הטיול

המחיר אינו כולל: טיפים הוצאות אישיות שתיה בארוחות דמי צלום וידאו באתרים מסוימים ביטוח נסיעות לחו"ל

טיולים נוספים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page