top of page

המסע לאנטרקטיקה, 8 ימים

תאריכים: 22-29 לינואר 2023

בשיתוף עם ״פוטו טבע״


הדרכה: דודו בן צור וצוות ״פוטו טבע״ + צוות המדריכים של אושן נובה

צילומים: רועי גליץ באדיבות ״פוטו טבע״


היבשת הדרומית ביותר תמיד לכדה את דמיונם של בני האדם ומגלי הארצות הגדולים: משקלטון ועד לסקוט ואמונדסן. כולם נדלקו מהרעיון של הלא-נודע, כיבוש קצהו הדרומי של העולם. חלקם אף מסרו את חייהם בשביל כך. זו היבשת הקיצונית ביותר בעולמנו, ועדיין היא אוחזת בקסם שמושך את אלו שכבר ראו הכל, כמעט... אנחנו מזמינים אתכם להרפתקה של פעם חיים,לטייל על היבשת המיוחדת ביותר בעולם.





אנחנו שמחים לבשר שחכרנו בשלמותה את האוניה המצויינת ״אושן נובה״! היא נבנתה ב-1992 ועבדה חידוש מוחלט ב-2006 ומספר שדרוגים מאוחרים יותר. האוניה הנהדרת הזו היא אינטימית ועמידה במיוחד בשביל המים הקפואים של אנטארקטיקה. למרות שהיא יכולה להכיל 80 אורחים, אבל בשביל ההפלגה המיוחדת שלנו - רק 64 אורחים יוכלו להצטרף ולהנות מצוות ההדרכה המצויין ו-3 סוגי תאים לבחירתכם. כל התאים נהנים מחלון גדול עם נופים קפואים של קצה העולם, שולחן עבודה עם כיסא וכמובן מיטות נוחות. בנוסף מערכת חימום בשליטה אישית ושירותים ומקלחת פרטיים לתא. הצוות הסופר מקצועי שלנו מורכב ממדריכים ברמה עולמית: מביולוגים ואנשי טבע להיסטוריון וגיאולוג שיעניקו סבב הרצאות מרתקות וכמובן ידריכו אותנו בנחיתות שלנו אל החופים הקסומים של אנטארקטיקה. בנוסף, 3 מדריכי צילום עטורי פרסים ודוברי עברית מצוות פוטוטבע המעולה יעניקו לכם הדרכה צילומית ויוודאו שתחזרו עם מיטב התמונות שניתן ליצור בהפלגה הזו. את הנחיתות על חופי אנטארקטיקה אנו נעשה עם 7 סירות זודיאק ונפיק את המירב מהמיקומים. כשנצלם לווייתנים ובעלי חיים ימיים נוספים, נצלם מהזודיאקים. חוץ מזה, אין מה לדאוג - יש לנו אוכל מצויין ושתייה, בר וסיפון תצפית, לאונג׳, ספריה, חדר כושר ועוד... בעקבות בעלי החיים ומחפשים את ההזדמנויות העוצמתיות ביותר עבורכם, להפלגה שלנו אין לו״ז נורמלי... אנחנו מוכוונים בעזרת צוות המומחים לאנטארקטיקה שלנו על האוניה. נגיע למקומות הפוטוגניים ביותר בלי ״לבזבז זמן״ על המקומות הפחות מתאימים לצילום - בזכות זה שהאוניה שלנו.


אין סיבה שתסבלו במעבר דרייק - למזלנו, אין סיבה שתצטרכו לגלות בעצמכם את מעבר דרייק הידוע לשמצה בגליו העצומים! במקום לחצות את מעבר דרייק יומיים וחצי לכל כיוון, עם בזבוז של זמן ואנרגיה, אנחנו פשוט נטוס מעל מיצרי דרייק במשך שעתיים קלילות במטוס שאנחנו חוכרים במיוחד עבור הטיול הזה! אם רק יורדי הים הקדומים של אנטארקטיקה היו יודעים על הפינוקים שאנחנו מסוגלים להשיג במאה ה-21... האוניה שאנו חוכרים, האושן נובה, תמתין לנו בסמוך למנחת הייעודי בקינג ג׳ורג׳ איילנד ולאחר הליכה קצרה, נעלה על סירות הזודיאק שיקפיצו אותנו לאוניה - הבית שלנו למשך ההפלגה הקסומה הזו.







מסלול הטיול:

הגעה לפונטה ארנס יום 1

יש להגיע לפונטה ארנס לפני השעה 14:00, כאן הצוות היקר שלנו יפגוש אתכם ויעביר אתכם למלון בו נישן. היום אנחנו נעביר תדריכי חובה של בטיחות והרצאת היכרות/מבוא עם האוניה שלנו ומה שהולך לקרות בימים הקרובים. בערב אנחנו נצא לאכול במסעדות מקומיות יחד עם המדריכים שלנו.

טסים לאנטארקטיקה יום 2

אנחנו היום נתחיל את ההרפתקה שלנו עם טיסה בת שעתיים מפונטה ארנס לקינג ג׳ורג׳ איילנד במטוס אותו אנו חוכרים. עם ההגעה שלנו אנו נלך כ-2 ק״מ מהמנחת ועד לחוף הים, שם סירות הזודיאק יקפיצו אותנו לאוניה שלנו - הבית למשך ההפלגה. היום כבר נפליג דרומה אל עבר המושבות הגדולות של הפינגווינים.


מגלים את אנטארקטיקה ימים6,5,4,3

ההפלגה שלנו מתוכננת לפי האתרים הכי פוטוגניים שיש ליבשת הדרומית להציע. נשוט לצד קרחוני הענק, נגיע למושבות של הפינגווינים לבני האוזן, האדליים, צ׳ינסטראפ ואחרים. נבקר באיזורי האכילה של הלווייתנים הגדולים, נראה כלבי ים שונים ובשאיפה גם את כלב הים הנמרי ועוד. נרד לחופי היבשת במספר רב של הזדמנויות באמצעות סירות הזודיאק שלנו וכמובן שנעבור הדרכות על ידי צוות האוניה המנוסה )באנגלית( וגם על ידי צוות פוטוטבע בעברית. לוח הזמנים של המסע ייקבע על ידי מנהיג המסע רועי גליץ, יחד עם ראש צוות הההפלגה וקפטן האוניה בצורה המיטבית עבורכם.

טסים מאנטארקטיקה יום 7

במהלך הלילה הקודם, בזמן שנישן, נעשה את דרכינו צפונה ובמהלך היום נגיע לקינג ג׳ורג׳ איילנד, בתיאום עם צוות המטוס ונמריא חזרה לפונטה ארנס. אחרי הנחיתה, נעבור עם אוטובוסים חזרה לבית המלון שלנו לרגיעה של סוף הטיול.

נפרדים לשלום יום 8

אחרי ארוחת בוקר, תהיינה העברות לשדה התעופה של פונטה ארנס שם תוכלו להמשיך את מסעכם הביתה, או שתחליטו להמשיך ולגלות את המיטב שיש לארץ האש ונופי הבראשית של דרום צ׳ילה להציע לכם.

פעילות לאחר הטיול ימים 9-14

אם אתם מעדיפים להמשיך ולגלות את האיזור המדהים הזה, יש לנו בשבילכם סדנאות מרהיבות והצעות לסיורים מופלאים באיזור. פעילויות קדם טיול 5 ימים לפני ועד יום 0

אם אתם קצרים בזמן, ניתן לדלג על החלק הזה ישירות ליום 1. אבל, אם כבר אתם בקצה העולם ורוצים לחוות עוד מעט ממה שיש למקום הזה להציע, יש לנו כמה אפשרויות לסיורים קצרים לפני הטיול. פירוט בעמוד 13 של החוברת. מספר המקומות מוגבל.


מחירים לפי סוגי חדרים:

בחדר לשלושה, חדר רחצה פרטי, 14,400 דולר אמריקאי

בחדר זוגי, חדר רחצה פרטי, 16,900 דולר אמריקאי

בחדר ליחיד, חדר רחצה פרטי, 23,800 דולר אמריקאי


מה כלול ולא כלול? במסע של פוטוטבע ואקספלורר׳ס עלית לאנטארקטיקה ינואר 2023 מה כלול? 1. טיסת צ׳ארטר מיוחדת מפונטה ארנס לקינג ג׳ורג׳ איילנד 2. טיסת צ׳ארטר מיוחדת מקינג ג׳ורג׳ איילנד לפונטה ארנס 3. הפלגה באוניה אושן נובה, בתא לפי בחירתכם. עליה לאוניה ביום 2, ירידה מהאוניה ביום 7. 4. בזמן ההפלגה - ארוחת בוקר וצהריים במתכונת מזנון. מבחר מנות רחב. 5. בזמן ההפלגה - ארוחת ערב מוגשת לשולחן, בחירה של 3 מנות עיקריות. 6. יין, בירה, מיצים ומשקאות קלים מוגשים בזמן ארוחת צהריים וערב. 7. קפה, תה, קפוצ׳ינו וחטיפים יוגשו במהלך ההפלגה. 8. . כל סיורי החוף המודרכים, הרצאות ובידור על גבי האוניה. 9. השאלה מגפיים עמידים למים לנחיתות חוף. 10. מיסי ביקור באנטארקטיקה ע״י IAATO. 11. יום 1 - פונטה ארנס - מלון, העברות, ארוחת בוקר. 12. יום 7 - פונטה ארנס - מלון, העברות, ארוחת בוקר. 13. הדרכה גיאורגפית וצילומית על ידי רועי גליץ וצוות פוטוטבע. 14. כיסוי כל הוצאות האוניה )דלק, ביטוחים, דמי עגינה וכיו״ב( 15. מפגש הכנה ומפגש סיכום היועבר באמצעות זום אונליין.


מה לא כלול:

1. טיסות בינלאומיות, 2. ארוחות ערב בפונטה ארנס. 3. צריכת שתיה ותוספות מעבר לכלול בהפלגה 4. טלפון, אינטרנט לוויני. 5. ביטוח נסיעות. 6. טיפ לצוות ההפלגה. כל מה שלא מצויין בסעיף הכלול.

טיולים נוספים
חיפוש לפי תגיות
bottom of page